کاسیاس از سال 2002 تا به حال در هیچ ال کلاسیکویی غایب نبود
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

ایکر کاسیاس بعد از آن غیبت در ال کلاسیکو جایگاهش در ترکیب اصلی تیم را بازیافت و از سال 2002 تاکنون در 30 ال کلاسیکوی متوالی بازی کرد (او در مجموع در 35 بازی ال کلاسیکو حضورداشته) و چهارمین بازیکن دنیای فوتبال است که بیشترین دقایق را در ال کلاسیکو بازی کرده. در جایگاهی بالاتر از او نام خنتو (با 3760 دقیقه) ، سانچیس با 3489 دقیقه و فرناندو ایئرو با 3169 دقیقه دیده می شوند. رائول در پشت سر کاسیاس با 2949 دقیقه قرار دارد.

این دل بوسکه بود که برای اولین بار کاسیاس را در یک بازی ال کلاسیکو مورد استفاده قرار داد. این اتفاق در روز 26 فوریه سال 2000 رخ داد که کاسیاس 18 سال و 282 روز سن داشت. در آن زمان رئال با نتیجه 0-3 و با گلهای روبرتو کارلوس، نیکلا آنلکا و مورینتس به پیروزی رسید.او توانسته در طول این 35 بازی، در 6 بازی دروازه اش را بسته نگاه دارد. 60 گل خورده و در طول بازیهای ال کلاسیکو با حضور کاسیاس، 5 پنالتی به نفع بارسا اعلام شده: رونالدینیو (2 پنالتی)، اتوئو (یک پنالتی که کاسیاس موفق به مهارش شد) و مسی (2 پنالتی).

چهارشنبه شب هم کاسیاس باوجودی که قادر به همراهی تیمش نیست، اما در برنابئو حضور خواهد داشت. در داخل رختکن با هم تیمی  هایش دیدار می کند و بازی را از جایگاه ویژه تماشا می کند. او حس عجیبی خواهد داشت و اگر در درون دروازه رئال بود، سختی های کمتری هم می کشید.

 


نظرات شما عزیزان:

جدیدترین کلید های فعال Kasper,nod32
ساعت3:07---12 بهمن 1391
جدیدترین یوزر های رایگان را از ما بخواهید آماده تبادل لینک با دوستان ابتدا ما را لینک کرده و سپس خبر دهید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان